Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 20:33 - Парченце шоколад = парченце щастие
Автор: veselushka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2870 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 22.10.2007 20:42


Днес един колега ми каза, че е открил своето щастие. Помислих, че говори за половинката си, но не... Сподели, че на бюрото му го чака любимият му шоколад. Е, казават, че любовта на мъжа минава през стомаха.

 

А така ли действа шоколадът на дамите? За съжаление, повечето от тях го намират за нещо ужасно калорично, от което трябва да се пазят. Но има и такива, които си умират за него.

 

Аз не съм голяма фенка на шоколада. Или поне така си мислех, защото не мога да изям цял шоколад самичка, както правят повечето шокоманяци. Но преди няколко седмици се случи нещо, което ме накара да осъзная истината...

 

А нещото... нещото беше парченце „Lindt, което един познат ми напъха в устата в момент, в който бях ужасно изтормозена. Подейства ми незабавно – всички, насъбрали се през деня, негативни мисли изчезнаха, за да отстъпят място на едно меко, разтапящо блажено усещане. Една приятелка, която също намаза от шоколада, извика на момчето, което ни ощастливи: „Емо, обичам те!” Мдам, и аз те обичам, Емо – с този подход малко жени биха ти отказали!

 

След няколко дена, когато пак ми се беше насъбрало нещо (честно казано, бях в онези дни на месеца, в които не трябва да дразниш една жена), отидох и си взех една „Milka”. Ядох я бавно и по малко – явно така по-добре усещам щастието. На малки порции, за да не се пренасищам...

 

И днес отново ме връхлетя магията на шоколада. Един колега успя да си спечели място в сърцата на всички (или най-малкото в тези на  представителките на нежния пол) в стаята, благодарение на невероятни шоколадови бонбони. На всичкото отгоре, след него връхлетя друг колега с разкошен шоколад. Мдам, колеги, страхотни сте!

 

Така че, дами, бих ви препоръчала да не гледате на шоколада като на буца с калории, а просто да гледате филма „Шоколад” (там и Джони Деп ще ви израдва). Защото наистина не мога да се сетя за друго нещо (като изключим любовта, разбира се), което оставя след себе си такова топло, опияняващо и блаженно чувство. Е, все пак не прекалявайте с шоколада, защото „много хубаво не е на хубаво”.



Тагове:   шоколад,   щастие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - blajenstvo
22.10.2007 21:07
Mnogo hubava statiika. Stava i za reklama na shokolad, zashtoto samo lato q prochetoh mi se priiska da usetq magiqta na shokolada. Shokoladyt, kakto i shtastieto za mig blajenstvo. :)
цитирай
2. bloghead - Малко инфо за шоколада
22.10.2007 21:32
1. Шоколадът е доказано действа като афродизиак, най-вече при жените. При изследване реакциите на мозъка след консумация на шоколад, учените са установили, че енцефалограмата се доближава, до тази, когато човек прави секс.
2. Също така шоколадът стимулира производството на ендорфин - хормонът на щастието, ето защо и твоето настроение се е подобрило след неговата консумация.
3. Едно заведение в София където правят много хубав горещ шоколад, името му е Шоколад. Струва си да го посетиш ;)
цитирай
3. анонимен - edna priqtelka
23.10.2007 13:40
Dve meneniq nama- 6okoladut si e naj- prekrasiniq i lesen na4in da si opravi6 nastroenieto(osobeno ako e dobur kato Lindt). Mislq, 4e nqma 4ovek, na kojto da ne mu haresva. :)
цитирай
4. анонимен - Важното е, че си изпитала порция ...
28.10.2007 19:43
Важното е, че си изпитала порция щастие и го намираш даже в парченце шоколад, подадено от познат. А какво ли ще е ако ти го подаде любим човек?
цитирай
5. veselushka - Относно коментара "Важното е, че си изпитала порция ... "
01.11.2007 09:06
Любим човек, за съжаление, нямам и ми остава да се радвам само на малките неща, като шоколада, случайните срещи и усмивките :)
цитирай
6. dexter - Действието на шоколада е вълшебно..
07.11.2007 10:47
..заради голямата любов, която е вложена във всяко парченце и заради мармотите, които така грижливо го опаковат. Да не говорим за мечаката-космонафт, която му прави балончетата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselushka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 325988
Постинги: 80
Коментари: 483
Гласове: 2801
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930