Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 11:14 - А някой кара коoлeелооо
Автор: veselushka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1255 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 28.01.2009 13:43


"Дъждът се лее
ииз веедро
а някой кара
коолеело"

Вторник, 27 януари. Над София се изливат потоци свеж дъжд, които при срещата си със земята се превръщат в кални локви.

Бързата бира се оказа не толкова бърза и с един приятел трябваше наистина да бързаме към метрото. Вече дори не си правех труда да държа чадъра си над главата - при един повей на вятъра беше се простил с овалната си форма и приличаше на смъртоносно ранена птица. Човекът с мен пък беше с колело, което подбутваше по калния паваж, обяснявайки, че дъждът изобщо не е страшен.

Ето ни вече пред метрото. Вратата обаче не се отваря. Поглеждаме часовника - 23:31. За една минута! Но всяко зло за добро. Паднало ми се е приключенско прибиране. Тръгваме към Стамболийски. С колелото - той караше, а аз на рамката :))).

Първоначалната ми реакция беше да попитам дали няма да ни убие някой - тъмно е, на оживена улица сме. Той ме успокои, че често се придвижва така. Млъкнах и започнах полека да се отпускам.

Колелото нямаше калници, задната му спирачка не работеше, а скоростите не можеха да се сменят. Не ми пукаше. Капчици дъжд кротко прегръщаха лицето ми и попиваха в бузите и миглите. Вятърът ми донесе спомени от едно безгрижно време и усещането за свобода. А това чувство рядко ме навестява в София...

Благодаря ти :)


Тагове:   кара,


Гласувай:
0



1. sasso - :)))
28.01.2009 11:21
Когато бяхме малки с един много добър приятел си тествахме доверието по сходен начин. Спускаме се по една стръмна, аз карам, той се вози. В един момент пускам кормилото и той кара, после обратното. А в най-безразсъдните моменти и двамата пускахме кормилото и каквото стане...
цитирай
2. veselushka - :D
28.01.2009 11:24
Аз не бих оставила някой да ми се довери да го возя, щото самичка едвам се карам :D

Но да, беше си доверие в случая :) А то явно има много форми, за една от които говорихме с теб вчера ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselushka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 325931
Постинги: 80
Коментари: 483
Гласове: 2801
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930